What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
tisdag 18 mars 2008
Jag vill oxå vara i..
THAILAND,men mest för matens skull.... ;))
1 kommentar:
Anonym
sa...
Ja, maten den är GRYMT gooood i Thailand!!!!! Jag längtar tillbaka!! Jag tänker på den goda maten varje gång jag ska äta....Maten här e 'tråkig'! Men man får väl börja laga lite thai-mat själv. Nån som har några Thai-recept??!!
1 kommentar:
Ja, maten den är GRYMT gooood i Thailand!!!!! Jag längtar tillbaka!! Jag tänker på den goda maten varje gång jag ska äta....Maten här e 'tråkig'! Men man får väl börja laga lite thai-mat själv. Nån som har några Thai-recept??!!
Skicka en kommentar