tisdag 18 mars 2008

Jag vill oxå vara i..

THAILAND,men mest för matens skull.... ;))

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, maten den är GRYMT gooood i Thailand!!!!! Jag längtar tillbaka!! Jag tänker på den goda maten varje gång jag ska äta....Maten här e 'tråkig'! Men man får väl börja laga lite thai-mat själv. Nån som har några Thai-recept??!!