lördag 16 juni 2007

BRÖLLOPSGRATTIS

Grattis till Maria och Andreas som gifter sig hemma i Bollebygd idag! Hoppas solen strålar och att Henke rockar på er fest! :)

(Inte för att du läser min blogg idag Maria,men bara så att du vet att jag tänkte på dig! ;))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis ifrån mig oxå!! Hoppas att vädret blir bättre för er, men regn på Bröllop skall väll bringa lycka, eller?

//Martina.

Anonym sa...

Maria hade en jättefin klänning!Henke, Henke o Lars rocka...MEN Nina rocka mest!!! =)) Även Jocke Edin! hahaha! Underhållande för mig o Sofia som serverade!
Linda, jag glömde hälsa från er...Sorry! Efter typ 10tim "springande" kändes benen som pulserande ballonger!! Å Nina som aldrig ville sluta "rocka"... Vi kom tillslut iväg (som dom sista!) o va hemma ca 02.30!