söndag 17 juni 2007

Veckan som kommer.

Det här kommer bli en fullspäckad vecka.
Emily har playdates,det är avslutningspicknick med Emilys 'lekskola' på torsdag ,jag måste till IKEA för att inhandla sillen och baka 2 jordgubbstårtor och fixa lite annat till vårt Midsommarfirande på lördag!
Så det är bara att hålla tummarna på att vädergudarna är med oss på lördagen,vi ska ju sitta ute är det tänkt,och just nu lovar dom regn och 20 grader.....MEN det hinner ju ändras!!
Längtar dock,det ska bli så himla mysigt, att ha nästan hela tjejgänget m respektive och en drös busungar här -grilla ,äta sill m tillbehör och jordgubbstårta. Emma har till och med nubbar hon ska ta med, som hon inhandlat i Danmark! Funderar på att fixa en liten midsommarstång,men vi får se vad det finns för tid över till det! ;) Jag har ju den lilla bordsvarianten i vilket fall som helst!
Emily och Julian övade på att hoppa säck (påse..:) i fredags,så kanske får det bli lite lekar oxå!!;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni får bättre väder än oss här på Bästkusten. Regn, regn.... Hoppas att värmen hålls uppe hos familjen Parder ialla fall. Vi skall dit på midsommarafton. Önskar att ni får det underbart kul (utan migrän)!!!!

Kram Martina.

Anonym sa...

Vi hade sol o 30grader i Budapest när vi va där över midsommar, jag o Torben!!Det kändes så rätt att åka ifrån regnet!! =)