onsdag 6 juni 2007

More photos of the kids

My little 'rascal . Min lille 'Emil'
And My princess. Och Min prinsessa! :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååååååhhhhh era små godbitar!! Puss!

Anonym sa...

Läääääääääääängtar. Kram mormor