söndag 17 juni 2007

OJOJ..

Lyckades lämna laptopen 'öppen' förut idag och min älskade son hade sett detta och lyckats pilla bort 4 knappar-,N, V, ctrl,och window knappen är numera stora svarta hål,kan säga att det e lite knepigt att skriva här just nu,man får liksom tänka till lite xtra när man letar och trycker på knapparna.
Tro mig när jag säger att jag ALDRIG mer ska lämna laptopen Oövervakad igen!
Så detta får bli det ända inlägget idag..

Eller förresten,kan ju tillägga att det faktiskt är Fars Dag här i Holland (bl.a.) idag,så efter vi lyckades få sova till HALV 10 imorse (kan det bero på dom nya mörkläggande rullgardinerna som blev uppsatta igår kanske..??hahah) fick mannen några paket , gottig frukost och hembakad Rice Krispietårta-den gick hem vill jag lova! Annars har det bara vart städning och tvättning och Kirby som målat lillhuset idag.

Och Anton sa lite nya ord oxå:
Opa -morfar/farfar på holländska
Emily neeh -Emily ner
Op - slut på holländska
Mer ord finns det som han säger men kommer ej på några mer just nu...

Nähä,duscha och hopp i säng tror jag det är som gäller! Natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rice-krispiestårta låter gott! Kirby älskar väl det har jag för mig!? Grattis alla pappor idag då! :)Har varit på dop idag, Jörgens o Sandras Adam döptes idag. Jättesöt o go liten kille!!Han skaratta o prata hela dagen! Jag har fortfarande ont i benen/fötterna idag... Ska snart krypa ner i sängen tror jag! Ledig imon så jag ska sova ut. Sen på em ska jag skära bort mina leverfläckar... =/ Sov gott! Kram Hanna

Cissi sa...

Ojdå! det gjorde julian med för ett par år sen på min laptop.
smaskigt med tårta!