onsdag 6 juni 2007

Min nya bikini

Hittade äntligen en bikini när jag var hemma i Sverige och så här ser den ut,vad tycks!?? :)

2 kommentarer:

Cissi sa...

skitsnygg!!! nu måste vi ju bada i sommar ;)

Anonym sa...

bra val! nu är det bara att dra fram polen och dyka i !!