tisdag 19 juni 2007

Hå[ller tummarna

Min syster och hennes pojkvän har ev. en ny lägenhet,så jag hoppas,hoppas så innerligt att dom får den,så dom kommer ifrån det mögliga h-vete dom nu bor i nu! Det är banne mig deras tur att få en bra lägenhet efter deras förra besvikelse och efter ha stått i kö i 2-3 år!! *kniper hårt runt tummarna*

3 kommentarer:

Cissi sa...

Jag håller också tummarna!!

Anonym sa...

Naturligtvis jag oxå!!!!

Kram Martina.

Anonym sa...

Tack va söta ni är!! =) Kram Hanna o Torben