tisdag 19 juni 2007
Hå[ller tummarna
Min syster och hennes pojkvän har ev. en ny lägenhet,så jag hoppas,hoppas så innerligt att dom får den,så dom kommer ifrån det mögliga h-vete dom nu bor i nu! Det är banne mig deras tur att få en bra lägenhet efter deras förra besvikelse och efter ha stått i kö i 2-3 år!! *kniper hårt runt tummarna*
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
Jag håller också tummarna!!
Naturligtvis jag oxå!!!!
Kram Martina.
Tack va söta ni är!! =) Kram Hanna o Torben
Skicka en kommentar