Har idag gått omkring med en läskig besk smak i munnen,hur jobbigt som helt för allt jag ätit har fått en besk eftersmak och maten har inte smakat som den ska. Hoppas verkligen det är borta tills imorgon! Undrar bara varför och hur jag lyckats få till detta i min mun...??
1 kommentar:
Gravid kanske...;)
Skicka en kommentar