Nu ska jag kolla hur GÄSTVÄNLIGT Sverige är.... ;) Det går ett holländskt tvprogram just nu om ett tv team som åker runt i Sverige och kollar gästvänligheten.... Tot ziens (på återseende!;)
*Uppdatering;
Såg på deras websida att dom kommer till både Jönköping och Göteborg,så Monika ut och vifta med svenska flaggan på gatorna i Jönköping och bjud in dom och visa hur gästvänlig du är! Och Hanna du får göra likadant i Göteborg!:)
Dom åker runt i en husbil med stora röda ovala stickers som det står BNN på! Så håll utkik!
söndag 20 juli 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
Oj, vi får verkligen hoppas det är positivt. Annars får vi ju skämmas när vi kommer o du får byta vimpel i flaggstången. Mamsen
Ok, jag ska hålla utkik!! ;) haha!
OK, när kommer de? Är det bara för en kortare stund kan jag väl skärpa till mig och vara lite gästvänlig ;-) Fast vi är ju mest nere i Hok nu förstås ....
Skicka en kommentar