måndag 28 juli 2008
Underbara barn!
Igårmorse kom båda barnen in och stog vid sängkanten och helt plöstligt tittar Anton på Emily och säger med den sötaste rösten - I hou van jou Emily! (Jag älskar dig Emily) och det lät verkligen att det kom från hjärtat även om han bara är 2,5!! Yepp,det rann en del tårar ur mammans ögon!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Vad goa dom är!!
// Martina.
Skicka en kommentar