söndag 20 juli 2008
Höstkänslor ,redan!
Är det meningen att man ska gå och vara höstdeppig i mitten av JULI???? Deppig brukar jag bli litegrann på höstkanten men NU,mitt i sommaren!? Men det är kanske inte så konstigt det har ju regnat sen vi kom hem från Kanada,och kallt och ruggigt är det,och nån uppiggande sol har ju inte förekommit. Men tack och lov ser nästa vecka mer lovande ut,med grader upp emot 29 grader(det är ju iofs liiite väl bra kanske...) och så kommer ju mamma och pappa,så då ska det nog bli gladare miner här i huset!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
Ja vädret o annat kan verkligen påverka humöret på en. Men nu drar vi upp mungiporna för på onsdag eftermiddag kommer vi :) Kram mor o far
Jag kommer och deppar med dig imorgon!! Nej, men ärligt, jag hoppas verkligen att det här vädret får ge sig nu..Börjar bli lite tjatigt.
Va, åker ni så tidigt.....!? Oj, jag trodde n skulle åka dit på typ Söndag.... =)
Jag kommer iaf på Måndag! =)) Puss o Kram!
Skicka en kommentar