tisdag 15 juli 2008

Stå och kissa

Var lille 'pöjk' har blivit ännu större,nu står han upp och kissar,för det gjorde ju hans 2 större kusiner!! ;) Så han berättar varje gång han står där vid toaletten hur stor han är!:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lille gosingen då!! =)
Puss fr Moster Hanna