What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
tisdag 15 juli 2008
Stå och kissa
Var lille 'pöjk' har blivit ännu större,nu står han upp och kissar,för det gjorde ju hans 2 större kusiner!! ;) Så han berättar varje gång han står där vid toaletten hur stor han är!:)
1 kommentar:
Lille gosingen då!! =)
Puss fr Moster Hanna
Skicka en kommentar