måndag 28 juli 2008
Lugnt på the blog
Det blir ju så när man har huset fullt med besök och har massa annat för sig än att sitta vid datorn! ;) Mamma och pappa åkte till Paris igår,stannar där tills torsdag och då byts dom av med syrran Hanna som kommer idag och stannar tills på måndag. Så det är full rulle,men jag tycker ju om att ha folk omkring mig!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar