tisdag 15 juli 2008

Idag har jag och barnen bakat,för ute är det grått och kallt. Så om nånn vill komma på fika har jag kakor så det räcker iallafall!! ;)

1 kommentar:

Cissi sa...

snälla spara en tills imorgon när jag kommer ;)