onsdag 30 juli 2008

Idag blir det pannkakslunch och skogspromenad! Imorgon kommer mormor och morrfar tllbaka fran Paris!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott va det me poffertjes!!!!!! Ska äta några nu till kvällsmat tror jag.... Köpte me mig 2pkt! =)