Igår var det dags för fredagsträffen med tjejerna,denna gång hemma hos Emma. Det beställdes sushi,dracks rose (och vatten ;) och pratades på som vanligt. Men vi lyckas alltid få till massa galenskaper under tiden vi umgås,sist vi träffades blev det ju charader med tapas,denna gången kom vi på ett nytt ' sex laxar i en laxask' 'uttryck'. Det kom till när Nina började stamma när hon skulle säga popcorn.... så det blev tillslut Pappa Poppar Popcorn med Paparazzi i Polen..... det låter ju tyvärr inte lika kul när man ska återberätta,men för oss blev det väldigt roligt och vi skratta så vi tjöt!
Vi diskuterade oxå om vi skulle ha en cocktailskväll,och att vi då skulle ha cocktailklänningar på oss...men vi insåg att det inte var nån bra ide för ingen av oss hade nån cocktailklänning,bara gamla balklänningar sen 9:an och bröllopsklänningar och dom klänningarna kommer vi ju inte i längre,konstigt ...fast i och för sig skulle det bli en kväll att minnas om vi tog på oss just dom gamla klänningarna! hahaha
Så så kul har vi när vi träffas! :)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Diggar verkligen idén med cocktail och finkläder. Finns inte en chans att jag passar i min gamla bal klänning, möjligtvis på ena benet, men inte det andra... Men vi kan ju ha ett svart & glitter tema, eller gala tema, eller bad taste tema...Tja, vi hittar välan alltid på en anledning till att blanda cocktails... Tackar för blixt visiten idag. Kul att ses, hoppas stekarna smakade gött. Kram! T.
fasiken det skulle jag vetat förra veckan! såg en så fin klänning som satt som gjutet på mig och den var superbillig!! jag köpte den inte eftersom jag insåg att det aldrig skulle komma ett tillfälle att använda den. Cocktailkväll hade vart det perfekta tillfället!
Skicka en kommentar