Det är så sant. Varför tycker man att det är så långt till folk, det ska det bli ändring på nu. Vi har varit alldeles för osociala sen i höstas (mycket pga köksrenovering). Jag får nog börja boka in folk på besök. En helg är redan bokad med Olsson´s. Kram mamma
2 kommentarer:
förutom till mig den. den är ganska lång hihi
nej det är helt rätt! bra "uitspraak" (vad fan heter det??)
Det är så sant. Varför tycker man att det är så långt till folk, det ska det bli ändring på nu. Vi har varit alldeles för osociala sen i höstas (mycket pga köksrenovering). Jag får nog börja boka in folk på besök. En helg är redan bokad med Olsson´s. Kram mamma
PS Ordspråk heter det Cissi;)
Skicka en kommentar