fredag 15 augusti 2008

Nått att tänka på...

¨ A Road to a Friends House is Never Long. ¨

2 kommentarer:

Cissi sa...

förutom till mig den. den är ganska lång hihi
nej det är helt rätt! bra "uitspraak" (vad fan heter det??)

Anonym sa...

Det är så sant. Varför tycker man att det är så långt till folk, det ska det bli ändring på nu. Vi har varit alldeles för osociala sen i höstas (mycket pga köksrenovering). Jag får nog börja boka in folk på besök. En helg är redan bokad med Olsson´s. Kram mamma

PS Ordspråk heter det Cissi;)