fredag 8 augusti 2008

Nästa års semester!

Ja,jag vet,jag är inte klok som tänker på nästa års semester redan,men jag ska berätta varför: Vi ska ha SVERIGESEMESTER nästa år!!!
Jag har ju givetvis tänkt att K bara kan och vill ta 2 veckors semester för att åka till Sverige men idag började vi prata om denna kommande semester och jag frågade då om det kan bli 2 veckor el. mindre som vi lägger på det här,men hör och häpna,han säger 3 VECKOR! 3 VECKOR! Jag höll på att svimma. Tro mig,jag har absolut INGET emot detta!! hihihi

Så vi får väl se om det här kommer hända,ja semester i Sverige blir det,men för hur länge!?

Men ska man hinna med Vimmerby,Stockholm,Visby och hälsa på familjen och vänner på västkusten ,går tiden fort! ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAA!!!

// Martina.

Anonym sa...

Jag säger bara:

Man ska ha husvagn......
5 minuter Stockholm stad och 5 minuter skärgård
5 minuter sol och bad och 5 minuter herrgård
5 minuter Grums och Trosa,Tjörn och Härnösand
5 minuter till så kan man hela Sveriges land...

Kram mor

Anonym sa...

JIPPIYEYH!!!! =))))))))))