''People seldom notice old clothes if you wear a big smile !!''
Kanske ska köra på det istället för att försöka hitta kläder!! hihihi
fredag 15 augusti 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
2 kommentarer:
du har ju alltid ett stort leende! brukar du ha kläder på dig?? ;)
Tack för tipset!
Skicka en kommentar