fredag 15 augusti 2008

Appropå aldrig ha kläder...(läs inlägg nedan)

''People seldom notice old clothes if you wear a big smile !!''

Kanske ska köra på det istället för att försöka hitta kläder!! hihihi

2 kommentarer:

Cissi sa...

du har ju alltid ett stort leende! brukar du ha kläder på dig?? ;)

Malin sa...

Tack för tipset!