Mamma och pappa åker hem om ca 1 timme,så strax blir det tyst och tomt i huset igen (ok,barnen kan val föra liv,men ni vet vad jag menar! ;),men i oktober är dom tillbaka!
Tack för all hjälp med garaget pappa,och med barnvaktandet båda 2!!
torsdag 7 augusti 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Tomt kan jag tro...
Kram Martina.
Hoppas oxå på att komma i okt! När tror du att ni kommer ha kalas??(jag e ledig helgen v41) Det e ju helgen mittemellan deras födelsedagar! ;)
Skicka en kommentar