torsdag 7 augusti 2008

Mamma och pappa åker hem om ca 1 timme,så strax blir det tyst och tomt i huset igen (ok,barnen kan val föra liv,men ni vet vad jag menar! ;),men i oktober är dom tillbaka!
Tack för all hjälp med garaget pappa,och med barnvaktandet båda 2!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tomt kan jag tro...

Kram Martina.

Anonym sa...

Hoppas oxå på att komma i okt! När tror du att ni kommer ha kalas??(jag e ledig helgen v41) Det e ju helgen mittemellan deras födelsedagar! ;)