måndag 18 augusti 2008

Iron Maiden!

Om dom var bra!?? Ja du,dom var GRYMT bra!!! Stog längst fram och headbanga förståss....NOT hahaha.
Kom till konserten vid 17 .30 tiden,då spelade Kamelot (USAband med sångare fr. Norge..),sen lyckades vi hitta Sander och hans gäng lagom till Within Temptation började spela. Tror W.T var Sanders favoriter...han 'sjöng' med rätt bra där ett tag,eller hur Sander!?? ;))

Vid 21 tiden började THE BAND spela, Iron Maiden! Dom spelade tills ca 23,och det var fullt ös hela tiden. Måste säga att jag trivs verkligen på såna här stora utomhuskonserter. Det finns massa kul att titta på (läs gamla gubbar i spandex,hockeyfrillor etc..thihi),och atmosfären är kanon. Till och med (nästan) solförmörkelse fick dom till!


Vad tycks om denna hockeyfrilla!! YEAH!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu får du och Cissi ta er hit, imorgon kommer dina andra idoler, The Poodles, till Liseberg;)Mor

Anonym sa...

Jag önskar att jag sett Maiden här... Men så bidde det ju inte.
Ska ev kolla på The Poodles imon.... Ska jag hälsa ifrån er då eller!? ;)