Jag har inga höst/vinterkläder nu när det börjar närma sig höst/vinter,och jag hade heller inga sommarkläder när det börjar bli sommar,hur kommer det sig att det är likadant varje år.... : 0
Tror dom andra tjejerna får lära mig nätshopping.... ;)
fredag 15 augusti 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
jag säger bara en sak: koftor på HM! kom igen du har ju 10% rabatt också. annars kan jag ju klicka hem lite till dig imorgon när du kommer förbi. Fan vilken bra ide förresten! på det viset kan jag shoppa men jag behöver inte slösa mina pengar.
Tur att vi aker till Tyskland snart!!
Skicka en kommentar