måndag 25 augusti 2008

Ber till vädergudarna..

Ojojoj,just nu lovar dom 26-27 grader och strålande sol både lördag och söndag . Och det vädert skulle passa sig alldeles utmärkt på lördag på vårt kräftkalas!! Så håll tummarna att detta sker!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det får vi hoppas!!
Vi va på en kräftskiva i Lördags (hos Krigge o Tess) o hade tur me vädret, varmt o soligt!! =)

Cissi sa...

jag ber också!!! längtar verkligen! vet fortfarande inte vad jag ska göra för efterrätt. börjar bli lite stressad :(

Emma sa...

Du kan sluta be nu... det börjar bli för varmt för vissa gravida deltagare :-)