What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
måndag 25 augusti 2008
Ber till vädergudarna..
Ojojoj,just nu lovar dom 26-27 grader och strålande sol både lördag och söndag . Och det vädert skulle passa sig alldeles utmärkt på lördag på vårt kräftkalas!! Så håll tummarna att detta sker!
3 kommentarer:
Anonym
sa...
Ja, det får vi hoppas!! Vi va på en kräftskiva i Lördags (hos Krigge o Tess) o hade tur me vädret, varmt o soligt!! =)
3 kommentarer:
Ja, det får vi hoppas!!
Vi va på en kräftskiva i Lördags (hos Krigge o Tess) o hade tur me vädret, varmt o soligt!! =)
jag ber också!!! längtar verkligen! vet fortfarande inte vad jag ska göra för efterrätt. börjar bli lite stressad :(
Du kan sluta be nu... det börjar bli för varmt för vissa gravida deltagare :-)
Skicka en kommentar