lördag 9 augusti 2008

Varför fortsätter jag äta massa mjölkchoklad när jag bara mår otroligt illa efteråt!!??Måset köpa hem mörk choklad igen,den blir det ju bara 1 el. max 2 bitar av åt gången och man mår inte illa....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta bara en bit då, så mår du inte dåligt! ;) O BARA på Lördagar...! hihi! Puss!