What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
lördag 9 augusti 2008
Varför fortsätter jag äta massa mjölkchoklad när jag bara mår otroligt illa efteråt!!??Måset köpa hem mörk choklad igen,den blir det ju bara 1 el. max 2 bitar av åt gången och man mår inte illa....
1 kommentar:
Anonym
sa...
Ta bara en bit då, så mår du inte dåligt! ;) O BARA på Lördagar...! hihi! Puss!
1 kommentar:
Ta bara en bit då, så mår du inte dåligt! ;) O BARA på Lördagar...! hihi! Puss!
Skicka en kommentar