Har ju glömt berätta att vi fick tag i ett Wii Fit för nån vecka sedan efter att K hade gått in på Media Markt varje vecka i ca en månads tid och det var slutsålt varje gång. Försäljaren sa att dom alltid såldes slut samma dag dom kom in,men iallafall till slut lyckades även K få tag i ett.
En lördag kväll,efter några glas vin.., skulle vi prova det. Då får man ställa sig på Wiiplattan och man får skriva in hur gammal och hur lång man är,sen väger den en själv. Sen fick man sitt BMI och förslag på hur man ska träna. Men innan man får sätta igång skulle man göra balanstest för att se i vilken kondition man var i... Jo men visst,efter ett par glas vin är balansen INTE på topp,så jag fick genomsnittålder 44 på balanstestet,....hihihi
Men iallafall,resten var riktigt kul att prova,det finns yoga,balans,aerobic, och sport att göra,och det blir fler och fler aktiviteter som 'öppnas upp' ju mer man 'sportar'.
Rocka rockring blev nog min favorit! Och jag trodde inte man skulle känna av nått i kroppen när man sportat med hjälp av en platta,MEN DET GÖR MAN!! :)
Nu gäller det bara att sätta igång med detta,dock UTAN vin i kroppen... ;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Spännande! men jag törs nog inte prova. får nog en ålder på minst 60 ;)
Kanske lite som min vibbträning då!
Jag lovar, det käääänns i kroppen efter. Och funkar gör det oxå med tanke på muskler och viktminskning!!! I love it!
// Martina.
Oj undrar vilken balansålder jag kommer att hamna på efter ett par glas vin........Mamma
Va kul det låter!! Nu slipper ni gå iväg o träna, så inget att skylla på längre... ;) Kanske vi får prova i okt..!? =)
Skicka en kommentar