onsdag 6 augusti 2008

Kräfta

Min mamma har 'tjatat' om att hon vill åka till stranden nån vecka nu,och idag blev det äntligen av. Vi kollade vädret och idag skulle det vara sista dagen som det skulle bli soligt och fint på ett tag och sista heldagen här i Holland för mamma och pappa,så vi bestämde oss för en dagstur till Zandvoort med hela familjen (ja inte K då förståss,han jobbar ju). Jag har ju inte visat min stackars bleka kropp mycket sol denna sommar,och idag satt jag på stranden i en klänning hela tiden,men drog upp klänningen över låren och just där hade jag ju inte tagit solkräm... iiiiihhh jag har jäkligt ont på benen och lyckades även grilla övre ryggen.Så grisrosa är jag nu fläckvis på ben och rygg....snyggt! Men framför allt så jävla onödigt,med den cancer nojjan jag har numera....det lär i allafall inte hända igen på ett bra tag!!

4 kommentarer:

Cissi sa...

fy då! det gör så himla ont när man bränner sig. lyckade ju med samma sak i sverige fast jag smörjde mig hela tiden....

Comments by Klint sa...

SMÖRJ för hexxxte!

Anonym sa...

Frånsett grisrosa hud, var det en härlig avslutning på semestern. Nu är man tillbaka i den grå (just nu regnar o blåser det, så det är verkligen grått) vardagen igen. Nu samlar vi nya krafter till nästa resa i oktober. Kram mamma

Anonym sa...

Ingen fara så länge man inte bränner sig hela tiden o på samma ställen.... ;) Men man kan ju aldrig vara säker!