Igår när jag och Anton var ute i trädgården hade vi jättemycket skalbaggar i gräset(har för mig det var likadant förra året..).
När Anton upptäckte detta pekade han och sa mamma -Kijkes en insect(Titta en insekt)
-Ja,dom heter skalbaggar sa jag.
och efter en stund skrek han -Mamma, titta vad många skalballar!!
Va?Va? Va?? Ballar i min trädgård!!??(Här är det inte 'Ballar av Stål' utan Ballar av skal.. ;)
Guud vad jag skrattade,han hade ju ingen aning om vad han sa men eftersom jag började skratta så mycket så sa han ju skalBALLAR hela tiden efteråt.
Har ni oxå såna djur i er trädgård?? ;)
tisdag 19 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
Hahahaha, lilla goa killen!! Inte så lätt alltid.... =) Moster hade nog skrattat sig dubbel! ;) Puss
jag vet inte om det är just skalballar men sophie blir iaf jätterädd och gömmer sig i tältet fast sen gapskrattar hon så jag tror hon skojar ;)
Vi har inte SÅ många ballar i våran trädgård........han är för rolig. Kram mamma
Skicka en kommentar