fredag 22 maj 2009

Vattenkoppsbilder Emily

Kom på att jag inte visat några kort på lillstumpan när hon hade vattenkoppor och hur illa det faktikst var...(klickar man på bilderna kan man se det i större format!=)


5 kommentarer:

Cissi sa...

men stackars lilla gumman! usch så det såg ut!

sofia sa...

men fyy stackars emily! hon ser verkligen helt förstörd ut på den nedersta bilden... :S

Hanna sa...

Håller me Sofia... Man vill ju bara hoppa in i bilden o krama henne!! Stackars lilla stumpan!

Anonym sa...

Ja tänk vad dessa koppor kan ställa till med. Vi kom ju iväg till Holland till slut och dom kommer ALDRIG mer att få det igen....skönt. Kram mormor

Unknown sa...

nä stackars liten, man önskar att man kunde plocka bort iallafall några koppor från lilltjejen!
Tur att de är borta nu!