What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
fredag 22 maj 2009
Vattenkoppsbilder Emily
Kom på att jag inte visat några kort på lillstumpan när hon hade vattenkoppor och hur illa det faktikst var...(klickar man på bilderna kan man se det i större format!=)
5 kommentarer:
men stackars lilla gumman! usch så det såg ut!
men fyy stackars emily! hon ser verkligen helt förstörd ut på den nedersta bilden... :S
Håller me Sofia... Man vill ju bara hoppa in i bilden o krama henne!! Stackars lilla stumpan!
Ja tänk vad dessa koppor kan ställa till med. Vi kom ju iväg till Holland till slut och dom kommer ALDRIG mer att få det igen....skönt. Kram mormor
nä stackars liten, man önskar att man kunde plocka bort iallafall några koppor från lilltjejen!
Tur att de är borta nu!
Skicka en kommentar