fredag 22 maj 2009

Kristi flygare picknick

Igår var Kirby ledig som dom flesta andra (idag måste han tyvärr jobba igen eftersom chefen e borta..),så vi bestämde att ha en familjedag med picknick.
Det bar av till stranden i Bergen aan zee,där vi spenderade 3 timmar på den blåsiga och inte alltför varma stranden,men solen sken och det var väldigt mycket folk och barnen roade sig med att hoppa över dom små vågorna som kom mot stranden och plocka snäckor. Efter stranden åkte vi till en stor nöjespark som låg i närheten- Holle Bolle Boom- hette den. Där det fanns en utomhus och en inomhus lekplats och ett inomhus vattenland. Barnen ville bada så det blev inomhusbadet för oss(man kunde köpa eentre till alltihopa eller en var för sig,vi kom dit så sent så vi hann bara med badet). Jag badade inte,utan gick bara med in men där inne var det lika hett som i en bastu,(det var nästan obehagligt och efter 45 minuter var jag helt snurrig i skallen). Dom hade även camping där(nått för er, Cissi!!;) och den verkade så gott som fullsatt. Alltihopa verkade ganska nytt och fräscht! Efter middag på nöjesparken bar det av hemåt med 2 trötta barn i baksätet!

2 kommentarer:

Cissi sa...

Åh så mysigt det ser ut!!

Hanna sa...

Härliga bilder! Ser riktigt mysigt ut!! =)