På besök hos syster/moster Sofia i Växjö,dom har hästar på campus!:)
Moster Fia med Emily och Anton.
'Min' Nina och hennes Fanny (Emilys svenska bästis! ;)
Söta Filippa på hennes 1 års dag!
Fanny,Anton och Emily,i Fannys rum.
Goa Ulle med sina 2 barn,Oliver och Wilma.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar