fredag 22 maj 2009

Bilder från Sverige

Här kommer ett urval av bilder från Sverige,man är ju lite sen med sånt här som vanligt... ;)

På besök hos syster/moster Sofia i Växjö,dom har hästar på campus!:)


Moster Fia med Emily och Anton.


'Min' Nina och hennes Fanny (Emilys svenska bästis! ;)


Söta Filippa på hennes 1 års dag!


Fanny,Anton och Emily,i Fannys rum.


Goa Ulle med sina 2 barn,Oliver och Wilma.

Inga kommentarer: