Idag bär det äntligen(jag längtar faktikst efter min man och vänner,annars kunde det kvitta att åka tillbaka hem tillbaka till Holland.. hihi) av hemåt. Emily har piggnat till,men får nog stänga in henne i hytten för alla koppor kanske inte torkat ordentligt ännu.
Nu ska jag upp till 'byn' som vi säger här och handla på mig dom sista varorna,bröd och smör tex.och några grillkorvar... ;)
(Var ute och tog en promenad imorse och insöp en massa frisk luft och skogsdoft,gud vad naturen här är underbar och luktar gott när det är lite blött ute,men det visste ju jag/ni alla redan! :)) ja,att jag skulle sakna skogen nån gång i mitt liv trodde jag inte när jag var 20, då jag ville bo stan! hahaha)
Men vi är ju faktikst tillbaka här i Sverige om bara 2 månader igen!:)
lördag 9 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Skönt att ni kan komma hem! Hoppas det går bra för Emily. Jag vet precis vad du menar med doften av natur. Visst är det underbart. Nu fick jag ännumer hemlängtan! Ses snart!
Jag hoppas att de här 8v går snabbt, så ni e här igen!!!! =) Saknar er redan!! <3
Skicka en kommentar