tisdag 26 maj 2009

Internet funkar inte pa var laptop idag(dar jag har a,a,o och MSN,)  men har pa appledatorn funkar det-hur skumt som helst...

1 kommentar:

Hanna sa...

Hmmm.. de va skumt!?