fredag 22 maj 2009

Mer Bilder från Sverige

På väg till Lejonet och Björnen för att köpa glass tillsammans med min vän Jenny, och hennes 2 pojkar Lukas och Edvin!



Anton,Emily och Lukas leker hemma hos Lukas

Nytillskottet Edvin får posera som pudelrockare ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får kalla honom för Edvin "Kicken" nu då......Kram mamma

Hanna sa...

Kul att man kan ha sitt hår till nåt! =)O han e ju inte den första babyn som fått krulligt hår för en bild....hihi
Passar honom riktigt bra! ;)