What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
Vi får kalla honom för Edvin "Kicken" nu då......Kram mamma
Kul att man kan ha sitt hår till nåt! =)O han e ju inte den första babyn som fått krulligt hår för en bild....hihi Passar honom riktigt bra! ;)
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Vi får kalla honom för Edvin "Kicken" nu då......Kram mamma
Kul att man kan ha sitt hår till nåt! =)O han e ju inte den första babyn som fått krulligt hår för en bild....hihi
Passar honom riktigt bra! ;)
Skicka en kommentar