torsdag 7 maj 2009

Ytterligare 2 dagar

Vi blir kvar 2 dagar till... Emily stackarn har fortfarande ganska hög feber och vi var vakna i stort sett hela natten pga av kliande koppor.
Kliandet verkar ha gott över nu,men hon har fortfarande feber,nässelutslag och ont i halsen/ögonen pga av alla koppor hon fått där. Så det känns inte rätt att dra med henne på lång båt och bilresa just nu.
I såna här lägen är man tacksam att man inte jobbar,utan man kan ändra planerna ganska lätt (iofs får mamma och pappa mindre semester hos oss,men dom har förflyttat hemresan med 1 dag iallafall...).
Jag hoppas jag ska kunna lägga ner denna vattenkoppsblogg snart och skriva om andra saker igen! ;))

3 kommentarer:

Cissi sa...

usch jag tycker som sagt jättesynd om er, ja främst Emily då förstås! Stackars tjejen! Vi längtar iaf efter er och hoppas ni kommer hem snart!

Martina sa...

Stackars Emily.
Hmm det trodde man inte riktigt när ni var här på fika.
Hon verkar ha fått det som Tim hade det... :{

Anonym sa...

Älskade Linda! Tack för att du ringde!Du vet att vi känner för er alla och främst för lilla gosetjejen som vill cykla hos mormor och morfar..! Vi önskar er en bra resa hem och att ni alla får mysiga dagar tillsammansa! Krama Kirby! Moster o morbror!