Var hos dermatologen igar. Ska tillbaka nasta vecka igen for att kolla pa en leverflack pa foten som inte sag sa bra ut. Hon sa att det ar inget allvarligt an,men att det kan ev. vara bra att ta bort den redan nu. Och det gor jag hellre an att ga och stirra mig blind pa den och forsoka se om den vaxer medans jag tittar..typ.. Sa bort med skiten kanner jag bara!
Sen ska jag 'halla koll' pa nagra andra,som sag bra ut nu men som skulle kunna andra sig....
Som jag sagt forut,kanns jakligt bra att dom har san koll!!
4 kommentarer:
Vad skönt att de kollar så noga!
Håller med dig Linda, bort med skiten. Kram mamma
precis BORT me dom!!!
Du är i goda händer! Kram! Moster
Skicka en kommentar