Äntligen har vi öppnat tårtbloggen,så där kommer tårtorna läggas upp hädanefter! :)
http://www.the-cake-booth.blogspot.com
tisdag 23 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
2 kommentarer:
Åh vad kul. Förbaskat synd att ni bor så långt bort. Nu hoppas vi att beställningarna rasar in. Lycka till önskar mamma o pappa
PS Vi får väl beställa en tårta varje gång vi kommer ner ;)
.....tjusig blogg är det ju också.....Mor
Skicka en kommentar