tisdag 23 februari 2010

Tårt blogg

Äntligen har vi öppnat tårtbloggen,så där kommer tårtorna läggas upp hädanefter! :)

http://www.the-cake-booth.blogspot.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul. Förbaskat synd att ni bor så långt bort. Nu hoppas vi att beställningarna rasar in. Lycka till önskar mamma o pappa

PS Vi får väl beställa en tårta varje gång vi kommer ner ;)

Anonym sa...

.....tjusig blogg är det ju också.....Mor