onsdag 17 februari 2010
En stor anledning..
till att jag inte hade mycket tid över förra veckan var dessa här 5 tårtorna(Cissi var delaktig i 2 av dom oxå ;) Snart ska ni slippa få se tårtorna dubbelt upp,men eftersom jag fortfarande har familj och släkt och vänner som inte har FB sätter jag upp dom här. Cissi och jag har börjat på vår tårtblogg,och så fort vi kommit någonstans med den,lägger jag ut linken här! :)




Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
ÅH, NICE. Kram mamma
Jag förväntar mig inte nån påsktårta....inte alls.....Mamma
Vilka konstverk!! Du är ju GRYM juh !!!
Kram Linda
Helt grymma ju!! Så duktig du är!!
Kram Jenny
Skicka en kommentar