Ikväll ska Anton få åka till Oliver och sova där,han har aldrig haft en 'sleep over' utan Emily med sig,eller nja han har sovit hos Cissi en gång när Emily skulle ta bort polyperna men där har han ju sovit många ggr innan, men detta är ju lite nytt och oxå lite pirrigt märker jag.
Han har försökt med att Oliver kan väl sova HÄR istället osv,men det här är bara bra för honom . SÅ han får prova på och inse att det inte är något 'farligt'! ;) Jag vet att det kommer gå jättebra!
Imorgon får vi nattgäster här i form av Julian och Sophie,men dom tror jag knappast är nervösa över att sova här! ;)
tisdag 23 februari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Det kommer att gå jättebra och sen blir han jättestolt!
Nejdå mina barn var inte nå nervösa utan bara tjatade om att få sova flera nätter hos er. Jag antar att de inte vill med hem på torsdag igen....
Rambo klarar säkert det ;)Mor
Skicka en kommentar