Jag hade bestamt med Jill forra veckan att vi skulle ta med barnen till Monkey Town idag! Sa direkt efter skolan idag akte vi dit.
Strax efter vi kom dit sager jag pa skoj till Jill att ' hmm,tank om nagon kunde knocka Emily sa den dar tanden aker ut nan gang' (nu satt den namligen i mitten och satt i vagen for bada dom 2 nya tanderna som ar pa god vag ut,men den har anda inte varit sarskilt los...;).
Och nagon dar uppe maste ha lyssnat pa min 'bon', for efter en trekvart el. natt kommer Emily och haller sig for munnen och ser lite panikslagen ut och lagger sin tand pa bordet!! Da var det en pojke som hade ramlat pa Emily och slagit till henne over munnen sa att tanden flog ut. Hon hade kant sig for munnen och upptackt att tanden var borta och genast borjat leta efter den och hittat den !!!:)
Sa antligen ser det ok ut i munnen pa henne igen,och vi behver inte aka till tandlakaren och dra ut den!

3 kommentarer:
Hahaha... Tur att skadan inte blev större då! =)Nu vill jag se lite kort på min tandlösa goding o även på hennes goe bror! ;)
Det vill jag också! Kram på er alla! Moster
Det vill mormor o morfar också......
Skicka en kommentar