tisdag 23 februari 2010

Jag vill ha RÄÄÄÄÄÄKOR!!!

Jag är grymt sugen pa skaldjur,det är tack vare en ny matblogg Cissi hittat(jädrans dig hihi)....visst kan jag åka till Ikea och köpa en påse frysta men det det e ju inte alls detsamma som en skiva långfranska med massa FÄRSKA räkor och majonnäs....
bara 5 månader kvar till Sverigeresan.... :-P

2 kommentarer:

Cissi sa...

jag ger bara igen för alla recept du skickar när jag jobbar så jag blir jättehungrig hihihii

Anonym sa...

Usch, jag får dåligt samvete för att jag berättade att vi skulle äta räkor här om kvällen. Får säga att vi ska ha fisk med krossade tomater istället haha. Kram mamma