onsdag 24 februari 2010

Tar tillbaka det där att våren inte känns så nära än,det gjorde den idag med PLUS 9 grader och sole som tittade fram på eftermiddagen!! Och resten av veckan lovas det runt 10 grader,man tackar ,man tackar!!:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

.....och här kom det 1 dm snö till......Mor

Anonym sa...

.....men nu töar det!! +4!! Snön är (tack o lov) borta från garagetaket. Den är på glid på stallet och över altanen. Det har varit lite nervöst...! Lars har skottat hela vårt platta tak 2 gånger - han behöver inte gå på gym! Allt detta töande beror säkert på att jag köpte broddar igår! Vårkramar från moster!