What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
onsdag 24 februari 2010
Tar tillbaka det där att våren inte känns så nära än,det gjorde den idag med PLUS 9 grader och sole som tittade fram på eftermiddagen!! Och resten av veckan lovas det runt 10 grader,man tackar ,man tackar!!:)
.....men nu töar det!! +4!! Snön är (tack o lov) borta från garagetaket. Den är på glid på stallet och över altanen. Det har varit lite nervöst...! Lars har skottat hela vårt platta tak 2 gånger - han behöver inte gå på gym! Allt detta töande beror säkert på att jag köpte broddar igår! Vårkramar från moster!
2 kommentarer:
.....och här kom det 1 dm snö till......Mor
.....men nu töar det!! +4!! Snön är (tack o lov) borta från garagetaket. Den är på glid på stallet och över altanen. Det har varit lite nervöst...! Lars har skottat hela vårt platta tak 2 gånger - han behöver inte gå på gym! Allt detta töande beror säkert på att jag köpte broddar igår! Vårkramar från moster!
Skicka en kommentar