What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
Det är väl bara och joina team Canada och sen fokusera lite extra på stafett guldet om någon börjar trakassera en....Kram, T.
Nu vet jag två killar som är glada! Congratulations Kirby and Anton!!! Kerstin o Lars!
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Det är väl bara och joina team Canada och sen fokusera lite extra på stafett guldet om någon börjar trakassera en....Kram, T.
Nu vet jag två killar som är glada! Congratulations Kirby and Anton!!! Kerstin o Lars!
Skicka en kommentar