torsdag 25 februari 2010

Lagbyte...

Ja,det har väl knappast undgått någon att Sverige åkte ur hockeyn....Bara att erkänna nederlag och övergå till att hålla på makens land! ;-P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl bara och joina team Canada och sen fokusera lite extra på stafett guldet om någon börjar trakassera en....Kram, T.

Anonym sa...

Nu vet jag två killar som är glada! Congratulations Kirby and Anton!!! Kerstin o Lars!