söndag 28 september 2008

30!!

Idag är det dax för Nina (här i Holland ;) att kliva över till oss på andra sidan 'åldersgränsen'... GRATTIS NINA PÅ 30 ÅRS DAGEN!!! Hoppas du har det kanon där hemma i Sverige!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis, grattis!! (Jag har iaf några månader kvar..! =)
Kram Hanna