What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
söndag 28 september 2008
30!!
Idag är det dax för Nina (här i Holland ;) att kliva över till oss på andra sidan 'åldersgränsen'... GRATTIS NINA PÅ 30 ÅRS DAGEN!!! Hoppas du har det kanon där hemma i Sverige!
1 kommentar:
Anonym
sa...
Grattis, grattis!! (Jag har iaf några månader kvar..! =) Kram Hanna
1 kommentar:
Grattis, grattis!! (Jag har iaf några månader kvar..! =)
Kram Hanna
Skicka en kommentar