Igår kom ju Malin hit efter att ha landat på Schiphol och vi fikade och pratade på(med en massa halva meningar hängande i luften eftersom mina barn kom och 'störde' ;),och efter jobbet dök Therese och Sander upp för att hämta upp Malin. Jag frågade om dom ville ha nått att dricka och Therese och Malin ville ha cocacola. När jag gick in i köket hade tydligen Emily passat på att ta sig en klunk ur Malins colaglas.... :)
Sen till middagen drack K. cola eftersom colaflaskan nu var öppnad. Och Emily och Anton säger att dom oxå vill ha men det får dom givetvis inte, tycker det kan vänta med cocacola drickande för mina barns del tills dom är större(och dom hade ju redan fått sig en klunk! ;)
Men då säger Emily (på holländska) :
-När vi var uppe hos Julian och Sophie fick vi coca-cola av Cissi!
-Jasså du, säger jag,det tror jag nog inte!
- Jo säger Emily, det fick vi ,men du var inte där så du vet inte det!! Oops.nähä nä hahaha
Ja,så nu vet jag inte om det kanske var så,eller Cissi!??! ;)) hahaahah
torsdag 11 september 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
det var det värsta! jag tror du känner mig bättre än så ;) Vi har ju knappt ens cola hemma och mina barn dricker det inte ens. hos oss blir det bara Fristi till barnen ;)
hahahaha små fulingar!! =)
Ge dom INTE Cola.....
Jag såg ett program på TV igår där en tjej matade sin 8 månaders bebis med hamburgare. Behöver jag nämna att det var ett amerikanskt program om fettma?!
Bra att ni har barnen så tätt, det är svårare att säga nej till dom "små" när det finns ett större syskon som frågar efter det.
Här hemma är det max ett litet glas på lördagen!
Vet inte om dom tycker det är så gott igentligen, det är nog mest spännande. Men håll ut så länge det bara går, det är bara skräp som kommer ner i dom små kropparna!
Kram Martina.
Skicka en kommentar