onsdag 17 september 2008

Ingen skolös son längre!

Idag fick Anton 2 par sprillans nya NIKE skor !!
Kostnad = GRATIS!!!!

Kan inte bli bättre,han som var i akut behov av nya skor,dom är väl kanske lite stora men det gråa paret funkar nu!
Bra att ha kontakter på Nike,som får barnskor gratis! ;) Och vi var dessutom på Nike-shoppen förra veckan,men inga skor dög åt honom (sen fanns det faktikst inte hans strlk heller på dom vi tittade på..),men dom här skorna skulle han ha på sig med en gång....:)


Visst är dom fina!!??
?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå cooling ;)

Martina.

Anonym sa...

ja, dom va jättefina!! Bra me "sånna" kontakter! =)

Anonym sa...

Vilken tur ni/Anton har. Kram mormor