Kostnad = GRATIS!!!!
Kan inte bli bättre,han som var i akut behov av nya skor,dom är väl kanske lite stora men det gråa paret funkar nu!
Bra att ha kontakter på Nike,som får barnskor gratis! ;) Och vi var dessutom på Nike-shoppen förra veckan,men inga skor dög åt honom (sen fanns det faktikst inte hans strlk heller på dom vi tittade på..),men dom här skorna skulle han ha på sig med en gång....:)
Visst är dom fina!!??

3 kommentarer:
Åååå cooling ;)
Martina.
ja, dom va jättefina!! Bra me "sånna" kontakter! =)
Vilken tur ni/Anton har. Kram mormor
Skicka en kommentar