måndag 8 september 2008
Höst = Serie tittande!
Jag kollar knappt tv längre,det är ju datorn som hägrar här. Och nu har ju ny säsong(Cissi påminde mig just...:) med Entourage,Dexter och Californiacation börjat så nu blir det mer häng vid- just det ja....datorn! Vi laddar ju ner dom nya avsnitten,dom kommer ju inte på TV här på ett tag... Så hösten är räddad!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
hihi! samma här... har väntat ett par veckor nu på allt ska börja. jag följer ju några fler än dig så jag har massa att göra nu ;) Ska du inte kolla in nya Beverly Hills? Det har jag gjort ;)
jag igen... du är nominerad i min blogg
Skicka en kommentar