Barnen ar i skolan/lekskolan till klockan 12,sen drar vi ner till Rotterdam och flyger darifran kl. 16.
Sa runt 22 tiden ikvall ska jag tanka pa er har hemma i Holland och hemma i Sverige,nar vi landar i varmare breddgrader! ;)
Vi ska bo i Platanes eller om det heter Plakias...? Strax utanfor Rethymnon.
Vadret ser lovande ut dom kommande 8 dagarna med runt 26 grader men ev. lite regn i helgen.
Okidoki,off we go! Hors om 1 vecka,om jag inte far tag internet dar nere!:) Kram

4 kommentarer:
Haha, jag trodde att ni redan hade åkt..! Då kan jag ju ringa dig nu!=)
Ta me er "het-citron" ;) Ät mkt frukt osv....=)
Trevlig resa igen o krya på er allihopa! KRAAAAM!
Trevlig resa!
Kram Martina.
Nu väntar vi på bilder, bilder, bilder och lite mer bilder. Hur härligt var det?
Allt lugnt på hemma fronten. Era grannar gillar tydligen inte rejv partyn 4 om tisdag mornarna...Just kidding!!
Fiskar och blommor lever. Posten är inburen och känner jag Sander har han säkert sorterat den efter datum, storlek, viktighet...who knows?
Hoppas ni njuuuuter av sol värme och bad!! Kramar, T.
Skicka en kommentar