onsdag 17 september 2008

Önskar jag kunde trolla..........eller göra vissa drömmar och önskningar till verklighet för ett par speciella personer i mitt liv. Det är väl inte så mycket begärt...?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä tänk vad man vill!
Det är inte för mycket begärt...

Martina.

Anonym sa...

Håller me...!! ;)

Anonym sa...

Ja, man skulle behöva lite magiska krafter ibland, så man kunde trolla sig över till Holland på sekunden t.ex. Kram mor

Therese sa...

Positiva tankar och 'make a wish' halsband räcker inte alltid till, men räcker långa vägar de med.