What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
onsdag 17 september 2008
Önskar jag kunde trolla..........eller göra vissa drömmar och önskningar till verklighet för ett par speciella personer i mitt liv. Det är väl inte så mycket begärt...?
4 kommentarer:
Anonym
sa...
Nä tänk vad man vill! Det är inte för mycket begärt...
4 kommentarer:
Nä tänk vad man vill!
Det är inte för mycket begärt...
Martina.
Håller me...!! ;)
Ja, man skulle behöva lite magiska krafter ibland, så man kunde trolla sig över till Holland på sekunden t.ex. Kram mor
Positiva tankar och 'make a wish' halsband räcker inte alltid till, men räcker långa vägar de med.
Skicka en kommentar