torsdag 18 september 2008

Ahhh,alskar bra timing..

Vaknade imorse med svidande hals,heshet och ommande bihalor.....blir ju jattekul att flyga imorgon! Emily ar oxa jatteforkyld och hostar en massa.
Men lite sol och bad ska val bota,det ar bara att jag inte ser fram emot flygresan nar man kanner sig sa har....
Kreta here we come!;)

5 kommentarer:

Therese sa...

C-vitamin. Vila. Positiva tankar och lite NyQuil på det. Ring om du behöver mera.

"Du blir inte sjuk - du kan flyga" som Stig-Helmer skulle ha sagt ;o))

Anonym sa...

Hoppas inte det blir mer av förkylningen mm ..
Själv har jag varit risig i snart 2 veckor nu. Och som grädde på moset så fick jag ju bihåleinflamation igår!
Har legat hela dan idag, feber, asförkyld och superhängig! INTE KUL!
Var hemma från jobbet 3 dar förra veckan & det lutar åt att denna veckan avslutas på samma sätt!

Ha nu en riktigt skön semester i värmen :)

kram Linda

Anonym sa...

Hej!
Sag att ni ska hit till Kreta sa jag vara bara tvungen att saga hej.
Hoppas ni far en bra semester!!
Hls Karro

Anonym sa...

Krya på er och ha en superhärlig resa!!! Många kramar Jenny

Anonym sa...

Tråkigt att ni blev förkylda...!
Jag har fått ont i halsen...(jag hoppas det inte blir värre, ska på kräftskiva hos Nina o Mats imon + att jag ska jobba innan.)
Hoppas ni inte glömde ta nässpray innan ni steg på planet!!
Krya på er o ha en kanonskön resa!!
Puss o Kram Hanna