Tänk det blev inge mer huvudvärk(jag gick tyvärr och var lite nojjig hela dagen igår bara...),eller najee lite idag då men den är självförvållad med hjälp av alkohol och för lite sömn och den är hanterbar! ;)
Helgen var mycket trevlig med bl.a bad i pool,3 härliga behandlingar,tjejfnitter, 3 rätters,vin,cocktails och brunch, så nu känner man sig som en ny människa! :))
Det enda som saknades var Cissi...nästa gång! ;)
Och när man väl kom hem var huset tomt (Kirby hade tagit barnen till sista bilträffen för sommaren),så jag har passat på att läsa några skvallerblaskor jag fick häromdagen!
söndag 14 september 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

6 kommentarer:
Låter otroligt skönt o trevligt!!=)
Jag har oxå haft en del huvudvärk det sista... En del säger att man kan få det av stora platt-tv i början?!( o det började i samband med att vi köpte den för ca 2v sen) O sen har jag en dålig kudde, som man får ont i nacken av o så kommer det huvudvärk....! Jag får nog köpa en riktig Tempur-kudde!!?
Tack for en jattetrevlig helg! Kramis
Tack for en jattetrevlig helg! Kramis
Vad skönt att höra att allt blev bra.Inte kul om det ska förstöras med huvudvärk. Kram mamma
Jag har oxå huvudvärk (migrän liknande) nästan varje dag. Skall nog gå på Hannas teori om Tempur kudde =)
Eller varför inte åka på SPA!!! Underbart!!!
Kram Martina.
Ja, det var en rackarns trevlig helg! Nu har ni en jätte mysig semester att se fram emot. Det är ni värda.
Trevlig tisdag!
Skicka en kommentar